Direktlänk till inlägg 28 april 2015

Presenter, blöta brorsor och äppelpaj

Av L P - 28 april 2015 21:07

Hej hej


Nu ska ni få höra. . . 


Idag har jag provat nästa storlek på blöjor

De sitter bra, ska fortsätta med dem men kommer använda upp de i storlek två som finns kvar här hemma


Och så har jag badat med brorsan

Det var jättekul =)


        


Efteråt kom mammas två fastrar på besök

Och de hade massa presenter med sig till mig =)

Brorsan fick presentkort på 200kr också


Jag fick en jättefin filt som hon med röd jacka har sytt

Och lite nya kläder och en jättemjuk liten katt 


              


Vi bjöd dem på äppelpaj LCHFstajl och vaniljvisp

Jättegott, mamma bjöd mig på det lite senare också ;)


    


Jag är förresten åtta veckor idag, min tvåmånadersdag infaller på söndag 


Imorgon kommer Anders, en kompis till pappa, hit på lite mat och träffa mig då vi pga sjukdom och så inte hunnit träffas ännu, detta ser jag fram emot då han tydligen ska vara jättekul om man får tro mina föräldrar och de brukar trots allt ha klart för sig ibland


Men idag händer det väl inte så mkt mer , ska lägga mig och fortsätta sova nu tänkte jag.....


/Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L P - 7 augusti 2015 17:21

Hej hej   Nu ska ni få höra . . .    Jag har haft fullt upp med att hålla sommar ! Verkligen alltså, brorsan har något som kallas för sommarlov, det har varit höstväder säger de som redan upplevt höst och har något att jämföra med Men dag...

Av L P - 6 juli 2015 18:18

  Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    Vuxna och lite större barn äter ju annan slags mat än den mamma har åt mig Och nu har mamma och pappa berättat att det finns något som heter POTATIS Detta är några hårda klumpar man drar upp från jo...

Av L P - 25 juni 2015 18:07

Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    Det är en hektisk tid i mitt liv just nu, det händer så mycket att jag alltför sällan hinner skriva och berätta här   Visste ni, att längst ner på ens kropp sitter några roliga bitar som har fem små stu...

Av L P - 16 juni 2015 18:15

Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    I torsdags visade mamma mig ett nytt sätt att förflytta sig på I något som kallas för TÅG Det sitter fast i spår och kan inte välja att köra lite hursomhelst, men det går himla snabbt och på fjorton min...

Av L P - 9 juni 2015 19:05

Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    I fredags kom Göran hit Han hade ett paket med sig, och det innehöll min nya vän elefanten TIGÖR (TI na och GÖR an som de jag fått honom av) som Göran hjälpte hit, han hade suttit i en affär och när Göran...

Ovido - Quiz & Flashcards