Direktlänk till inlägg 14 maj 2015

Festligheter på 3J

Av L P - 14 maj 2015 10:09

Hej hej


     


Nu ska ni få höra. . . 


När mamma och pappa hörde talas om att jag heter Linnea hade de inte riktigt koll på när jag har namnsdag, så de blev lite överraskade att jag har det (igår) på brorsans födelsedag ;)


Så man kan ju lugnt säga att det blev en fest igår =)

Av mig fick han två snygga kalsonger och ett fint kort mamma hjälpt mig lite med

Och så fick han pengar som han önskade sig för han sparar till något som bara brorsor begriper sig på =)


Han fick frukost (pannkakor med äpplefräs) på sängen och vi sjöng och gav honom paket


            


Jag passade på att klä mig födelsedagsnamnsdagsfint i kläderna jag köpte i fredags, himla tjusigt om jag får säga det själv 


       


På kvällen kom lite gäster och drack kaffe och snackade

Kusin Josefin sjöng finfina bitar för mig sen jag kommit i min djuriska pyjamas 


    


Det var en bra födelsedagsnamnsdag, brorsan och jag är hur nöjda som helst 


Idag har jag beställt grillspett med grytbitar och chorizo till kvällsmat, vad som händer innan dess vet jag inte riktigt men nu ska brorsan och jag lyssna på bra musik och dansa in dagen.....


/Linnea


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L P - 7 augusti 2015 17:21

Hej hej   Nu ska ni få höra . . .    Jag har haft fullt upp med att hålla sommar ! Verkligen alltså, brorsan har något som kallas för sommarlov, det har varit höstväder säger de som redan upplevt höst och har något att jämföra med Men dag...

Av L P - 6 juli 2015 18:18

  Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    Vuxna och lite större barn äter ju annan slags mat än den mamma har åt mig Och nu har mamma och pappa berättat att det finns något som heter POTATIS Detta är några hårda klumpar man drar upp från jo...

Av L P - 25 juni 2015 18:07

Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    Det är en hektisk tid i mitt liv just nu, det händer så mycket att jag alltför sällan hinner skriva och berätta här   Visste ni, att längst ner på ens kropp sitter några roliga bitar som har fem små stu...

Av L P - 16 juni 2015 18:15

Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    I torsdags visade mamma mig ett nytt sätt att förflytta sig på I något som kallas för TÅG Det sitter fast i spår och kan inte välja att köra lite hursomhelst, men det går himla snabbt och på fjorton min...

Av L P - 9 juni 2015 19:05

Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    I fredags kom Göran hit Han hade ett paket med sig, och det innehöll min nya vän elefanten TIGÖR (TI na och GÖR an som de jag fått honom av) som Göran hjälpte hit, han hade suttit i en affär och när Göran...

Ovido - Quiz & Flashcards