Alla inlägg under augusti 2015

Av L P - 7 augusti 2015 17:21

Hej hej


Nu ska ni få höra . . . 


Jag har haft fullt upp med att hålla sommar !

Verkligen alltså, brorsan har något som kallas för sommarlov, det har varit höstväder säger de som redan upplevt höst och har något att jämföra med

Men dagarna har rusat trots denna avsaknad utav sommarväder


Mamma säger att det bästa med sommaren, det är att Thor oftare kommer på besök

Thor är Åskan, han skickar blixtrar och dunder över himlen och det är mysigt sålänge en blixt inte slår ner i en själv eller ens direkta omgivning 


Jag har hållt mig till mammas mjölk, jag provade potatis två gånger men sen väntade jag med något mer avancerat


Tills igår då jag fick slakta ett par glutenfria pastaskruvar

Det var jättekul =)


Imorse fick jag undersöka en äggula och en bit gurka

Jättekul, och gott var det minsann också


Ikväll fick jag något grönt som mamma pappa och brorsan kallar för BROCCOLI

Och en ring gurka


 


       


Ja, det är hittills inte så dumt med det lilla jag hunnit prova

Mamma beställde hem två böcker om barn- och familjemat


Och jag har badat

I sjön och i en pool och imorse i badkaret tillsammans med brorsan


Och en kille född på mammas födelsedag fast I ÅR kom på besök en kväll, jag lånade honom min hand som bitleksak

Jag hoppas han kommer på besök snart igen, han verkar vara en kul typ =)



Men nu ska jag fortsätta hålla fredag med familjen och har inte tid att skriva mer just nu

Jag ska trots mitt hektiska schema som Bebis försöka hinna uppdatera Er om läget hos mig lite oftare framöver igen . . . 


/Linnea

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards