Direktlänk till inlägg 5 maj 2015

Möte på andra sidan skinnet

Av L P - 5 maj 2015 16:53

Hej hej


Nu ska ni få höra. . . 


I lördags var vi på kaffe hos några som mamma känner litegrann, Mona och Jimmy

Det var trevligt, jag sov mig dock genom större delen av besöket men att sova är ju också skönt =)


 


I söndags tog vi en hemmadag och jag blev TVÅ MÅNADER gammal

Pappa och jag kollade på hockey, mamma var i skogen sen tog vi det mest lugnt.....


 


....innan de tog fram den där FINGERFÄRGEN igen

Denna gången lyckades de trots mina försök att stoppa det hela genom att knipa ihop händerna, med att få en liten tavla

Okej, de är inte riktigt kloka, men jag fick bada med brorsan efteråt och de verkade också nöjda till slut


        


Igår var måndag, jag säger inte mer alltså.....


Idag tog mamma och jag lite sovmorgon till tio

Vi var svettiga och hade bröstmjölk lite här och där och doftade som två mysiga mögelostar, så vi firade morgonen med ett roligt bad =)


Sen skulle vi på besök hos Petra som klämt kännt och lyssnat på mig när jag låg i livmodern

Nu fick jag till slut SE henne då vi möttes på andra sidan skinnet =)

Det var roligt, jag somnade hos henne också *zzzzzzz*


       


Just nu sover jag på pappa medan han pratar i telefon

De tvättar och brorsan badar utan mig


Imorgon kommer ä n t l i g e n den där Anders hit på lite mat =)


/Linnea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L P - 7 augusti 2015 17:21

Hej hej   Nu ska ni få höra . . .    Jag har haft fullt upp med att hålla sommar ! Verkligen alltså, brorsan har något som kallas för sommarlov, det har varit höstväder säger de som redan upplevt höst och har något att jämföra med Men dag...

Av L P - 6 juli 2015 18:18

  Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    Vuxna och lite större barn äter ju annan slags mat än den mamma har åt mig Och nu har mamma och pappa berättat att det finns något som heter POTATIS Detta är några hårda klumpar man drar upp från jo...

Av L P - 25 juni 2015 18:07

Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    Det är en hektisk tid i mitt liv just nu, det händer så mycket att jag alltför sällan hinner skriva och berätta här   Visste ni, att längst ner på ens kropp sitter några roliga bitar som har fem små stu...

Av L P - 16 juni 2015 18:15

Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    I torsdags visade mamma mig ett nytt sätt att förflytta sig på I något som kallas för TÅG Det sitter fast i spår och kan inte välja att köra lite hursomhelst, men det går himla snabbt och på fjorton min...

Av L P - 9 juni 2015 19:05

Hej hej   Nu ska ni få höra. . .    I fredags kom Göran hit Han hade ett paket med sig, och det innehöll min nya vän elefanten TIGÖR (TI na och GÖR an som de jag fått honom av) som Göran hjälpte hit, han hade suttit i en affär och när Göran...

Ovido - Quiz & Flashcards